14 mei 2012

Designteam

Gisteren hebben jullie kennis kunnen maken met Yvonne.
Vandaag stel ik aan jullie voor ons 2de Designteamlid:



Mijn naam is Mieke de Blaeij, getrouwd, moeder van een puberdochter en puberzoon. Ik woon in Terneuzen, Zeeuws Vlaanderen.
Ik werk fulltime als verpleegkundige op een interne afdeling van een ziekenhuis.
Ik maak al vanaf mijn 12de kaartjes en kan er niet genoeg van krijgen en geef tegenwoordig maandelijks een workshop.
Groetjes Mieke
Mieke ook voor jou een hartelijk welkom in ons team.
Morgen ons laatste teamlid.

For our foreign guests.
For a translation click on the translationbutton on the top


7 opmerkingen:

  1. leuk dat je in het team zit was benieuwd naar je creaties dus ben op je blog wezen neuzen en ben gelijk volger van je mooie creatie blog geworden als je zin heb ik geef bij nog acht volgers( dan heb ik er 150) een candy weg grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook namens mij van Harte Welkom in ons team Mieke.
    Hoop dat je een hele fijne tijd hier hebt.

    Groetjes Thea
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik wil je heel erg hartleijk welkom heten in ons clubje, Mieke!
    Ik hoopm dat je je heel erg thuis zult voelen in ons team!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je plekje in het DT!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mieke ,
    gefeliciteerd met je DT plekje
    wens je een hele fijne tijd
    En kijk al uit naar je prachtige creatie's


    groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, Mieke,

    Jij ook gefeliciteerd met je plaatsje in het DT.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen