29 juli 2010

Challenge 15

Dank aan iedereen die de afgelopen keer heeft meegedaan. Het waren wederom heel mooie uiteenlopende kaartjes. We hopen dat jullie gezellig weer meedoen met de nieuwe challenge van deze keer. Het thema is Distressing. Dat is dus het oud maken van je papier door gescheurde randjes te maken. Je hebt tot 8 september de tijd om mee te doen want het blog houd even vakantie. Zorg er wel voor dat je kaart voldoet aan de richtlijnen. Plaats daarna de directe link naar je kaart bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. De winnaar wordt bekend gemaakt op 9 september als de nieuwe challenge weer van start gaat. Dus fijne vakantie allemaal.

En hier zijn weer hele mooi inspirende voorbeeldkaarten gemaakt door de dames van het DT team.

Anita

Hannie

Hanny

Jeanet

Jenine

Jenny

Jolanda

Marian

Nadia

Sigrid

Wybrich

9 opmerkingen:

  1. Dames jullie kaartjes zien er weer geweldig uit.....!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie kaartjes!
    Distressen blijft leuk, vind ik.
    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wowww,Wat hebben jullie schitterende creaties gemaakt meiden.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry , ik heb mijn kaart te snel gepost ; hij voldoet niet aan jullie eisen. Volgende keer beter. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry Sorry, ik heb te snel mijn kaartje geplaatst maar hij voldoet niet aan jullie eisen. Ik ben nog maar kort bezig dus weet nog niet zo goed hoe alles werkt. Ik ben kaartje 15 maar weet niet hoe ik hem moet verwijderen.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaarten staan hier bij
    ik heb jullie een paar dagen geleden gevonden en vind het leuk om mee tedoen.
    dus vlug nog een kaartje gemaakt dat aan jullie eisen voldoet hoop ik

    groetje karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sorry voor het ongemak dames dat je niet meteen op mijn kaart komt.
    ik weet nu wat ik verkeerd heb gedaan en hoop het volgende keer goed tedoen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kwam vandaag op jullie blog terecht en heb nog net op de valreep een kaartje voor deze challenge kunnen maken :-))
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. thanks a lot for this new challenge! Hope you have had nice vacations! and that all is Ok for both of you for a new season of wonderful challenges!
    the DT cards were great! as always!!
    hugs from Majorelle

    BeantwoordenVerwijderen